Kalendar takmičenja 2019

<<  <  November 2019  >  >>
 Mo  Tu  We  Th  Fr  Sa  Su 
      1  2  3
  4  5  6  7  8  910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

________________________

Treneri kluba:

Prof. Njegovan Snežana
Prof. Bojić Ana 
Aleksandra Beserovac
Simić Aleksandar
Sandić Aleksandar
Milošević Miloš

Brojač poseta

3334319
Danas
Juče
Ove nedelje
Prošle nedelje
Ovog meseca
Prošlog meseca
Ukupno
6628
12282
18910
3230795
187679
276910
3334319

19-11-2019 13:15
 
 Kontakt podaci
 _______________________
Sedište kluba:
SD Crvena Zvezda
Ljutice Bogdana 1a, Beograd
Tel/fax: 011/2661-872
011/4033-965
 _______________________
Skype: plivacki.crvenazvezda
 _______________________
Sekretar kluba:
Ana Bojić
Tel: 060/5057980
 _______________________
Broj računa:
UniCredit
Bank-Beograd 170-875-08
 _______________________
Radno vreme kancelarije:
Od pon - pet od 09-16h

upis novih clanova 2019

O čemu plivač razmišlja

o cemu plivac razmislja

Plivački zaveslaji koji nikad ne prestaju, veliki i dugačak proziran bazen, ponavljanje jedne iste motivišuće pesme, zvuk pištaljke i želja da se otpliva najbolje što se ume jesu možda najčešće misli koje se motaju po glavi jednoga plivača. Međutim, kada se "zaroni" dublje u razmišljanja jednog plivača možemo videti i sledeće:

Motorika

Kako saznajemo motoričke sposobnosti, gradimo i neruonske mreže i veze. One nam omogućavaju da na pravi način izvedemo akciju (na primer plivački zaveslaj), da konstantno razmišljamo i budemo usmereni na akciju i da na kvalitetan način vidimo jednu akciju (primetimo u toku plivanja ostale plivače i utvrdimo da li treba ubrzati i kada).

To u stvari znači da što su više plivači usmereni i koncentrisani na svoje plivanje, to je i biomehanika pokreta (zaveslaji i uopšte plivanje) kvalitetnije. Osim toga, u plivanju je sticanje veština glavna komponenta za poboljšanje. Nažalost, mnogi plivači gube svoj potencijal ukoliko nemaju dodatnu motivaciju od strane svojih roditelja i trenera, i ukoliko se dodatno ne usmeravaju na pravi način.

Strategije za poboljšanje motornog učenja kod plivača

Tehnika fokusiranja na trening

 Koncentrisanje na samo jednu veštinu tokom treninga omogućiće vam bolju koncentraciju tako da možete postepeno da savladavate tehniku plivanja koju ste odabrali. Jako je važno da vas tokom celog vremena prati trener koji će preispitati vaše trenutne sposobnosti i korigovati tehniku ukoliko je to potrebno. Ukoliko i niste sigurni šta treba da radite, ne budite sramežljivi već  pitajte svog trenera za savet.

Vizuelizacija tokom pauza

Tokom jednog treninga postoji nekoliko pauza. Za vreme tih pauza mnogi plivači često izlaze iz svoje zone. To znači da koncentracija prestaje i kreće opuštanje i razmišljanje o potpuno drugim stvarima. Nažalost, ova česta praksa kod plivača ne poboljšava motorno učenje. Umesto vizuelizacije pokreta i veštine koja se želi savladati, plivač se fokusira na svoj odmor. Kako bi sprečili nastanak ovakve situacije, smanjivanje pauza tokom treninga i pravilno raspoređivanje težine treninga, omogućiće i pravilno sticanje vizuelizacije. Osim toga, starost plivača i velike grupe mogu takođe da utiču na sposobnost vizuelizacije.

Video analiza

Grupne ili pojedinačne sesije na kome bi se posmatrale biomehaničke karakteristike na monitoru ili video bimu, mogu da integrišu veštine u plivačev um. Drugi metod jeste i da plivači posmatraju svoju tehniku plivanja neposredno pre odlaska na trening. Ukoliko se ova tehnika ponavlja, plivač i samo posmatrajući može uvideti neke svoje greške koje svesno ili nesvesno pravi i sam uticati na korekciju istih.

Savet

Uzevši sve u obzir, možemo da zaključimo da bi trebali na svaki trening da odlazite svojevoljno, usredsređeni i fokusirani na trening, a naročito na uputstva vašeg trenera jer samo na takav način možete u kratkom vremenskom roku savladati preko potrebne veštine, steći potrebno iskustvo i biti uspešni u sportu kao što je plivanje.

Copyright © 2017 Plivački klub CRVENA ZVEZDA Beograd Powered by Nikola Lukić